ردیاب خودرو و موتورسیکلت لندر LD-62R
۰۵
مرداد

ردیاب خودرو و موتورسیکلت لندر LD-62R

ردیاب، لندر ، درخواست کمک اضطراری
خاموش کردن خودرو از راه دور
ردیاب خودرو (موقعیت یاب خودرو) دستگاهی است که داخل خودرو شما نصب شده و با استفاده از سیستم GPS موقعیت لحظه ای خودرو شما را برای شما ارسال می کند. شما با استفاده از سایت و یا نرم افزار موبایل می توانید موقعیت لحظه ای را بر روی نقشه مشاهده کنید. سرعت خودرو، میزان توقف خودرو در هر محل، ساعت حرکت و … همگی بر روی نقشه قابل مشاهده می باشند. در صورتی که خودرو شما به سرقت رفته باشد، در همان لحظه استارت خودرو، دستگاه با شما تماس گرفته و با اعلام هشدار شما را با خبر می کند و همچنین درصورتی که خودرو بدون استارت ( در حالت خاموش ) جابجا شد از طریق تماس هشدار را دریافت خواهید کرد. اگر در هر لحظه به هر دلیلی قصد کنترل موقعیت خودرو خود را داشتید، کافیست یا از طریق وب و یا از طریق اپلیکیشن موبایل و یا پیامک و تماس موقعیت خودرو را مشاهده کنید. ردیاب خودرو لندر علاوه بر سامانه وب، دارای اپلیکیشن IOS و آندروید می باشد.

از طریق ارسال پیامک و تماس با 6 نفر از کسانی که معرفی کردید
یک کلید در نزدیک ترین نقطه به فرمان خودرو شما نصب می گردد تا در صورتی که در وضعیت اضطراری قرار داشتید و یا مورد سرقت قرار گرفتید، با فشردن آن پیام درخواست کمک به ۶ نفر از نزدیکانتان که از قبل به سیستم تعریف کرده اید ارسال گردد و آنها را از اضطراری بودن وضعیت و موقعیت جغرافیایی شما آگاه سازد. پیامک ارسالی به آنها حاوی لینک موقعیت جغرافیایی ( گوگل مپ ) می باشد. همچنین دستگاه با شماره های تعریف شده توسط شما تماس گرفته و اولین شخص پاسخ دهنده به تماس می تواند صدای داخل کابین را بشنود.

خاموش کردن خودرو از راه دور
از طریق اپلیکیشن و پیامک
یکی از بهترین راه ها زمانی که خودرو به سرقت رفته است، این است که خودرو را از راه دور خاموش کرده، سپس از طریق پلیس اقدام کنیم. با دادن فرمان از طریق اپلیکیشن یا پیامک، دستگاه درست زمانی که خودرو برای چند ثانیه متوقف شد ( برای ایمنی بیشتر )، سوخت رسانی خودرو را قطع می کند و خودرو خاموش می شود و تا زمانی که شما دستور وصل سوخت رسانی را به دستگاه ندهید خودرو روشن نمی شود. وصل کردن سوخت رسانی خودرو نیز از طریق وبسایت و اپلیکیشن و پیامک می باشد.

تمدید اشتراک ردیاب لندر