imou ranger 2
۱۲
شهریور

نصب و راه اندازی دوربین ایمو رنجر2

مرحله اول:
در اولین گام راه اندازی دوربین مدار بسته ایمو ابتدا باید کابل پاور دوربین را وصل کنیم تا دوربین روشن شود. باید صبر کنید تا چراغ دوربین به رنگ سبز و در حالت چشمک زن قرار بگیرد.

مرحله دوم راه اندازی ایمو:
اکنون باید اپلیکیشن Imou Life را نصب کرده و در آن اکانت بسازید.

مرحله سوم:
اکنون باید دیتای گوشی را به وای فای محلی که دوربین را در آنجا می خواهید راه اندازی کنید وصل کنید و سپس نرم افزار را باز کرده و در بالای صفحه روی علامت + کلیک کنید و آیتم Scan QR Code رو انتخاب کرده و QR روی دوربین را با استفاده از گوشی اسکن کنید

مرحله چهارم راه اندازی ایمو:
به محض اسکن QR اپلیکیشن توانایی شناسایی دوربین را پیدا کرده و آن را تشخیص میدهد. حالا روی NEXT کلیک کنید و در صفحه بعد به آیتم هایی که به آن اشاره کرده دقت کنید و آنها را چک کنید. مجدد روی Next کلیک کنید و آیتم join را بزنید تا به شما لیستی از وای فای ها نشان دهد.در بین لیست اسم وای فایی که گوشی خود را به آن متصل کردید انتخاب کنید و پسورد آن را وارد کنید تا تایمری را به شما نشان دهد که نشان دهنده اضافه شدن دوربین شما به اپلیکیشن می باشد. به محض اضافه شدن دوربین؛ Device added successfully نشان داده می شود.

مرحله پنجم:
در پایین صفحه در قسمت Time zone ( منطقه زمانی) تهران را انتخاب کنید و Done را بزنید و در مرحله بعد مشخص کنید دوربین متعلق به Home / shop/ factory می باشد مجدد روی Done کنید و صفحه آخر Later را انتخاب کنید تا تصویر دوربین شما در صفحه اول اپلیکیشن نمایش داده شود.